woensdag 13 juli 2011

Welkom!

Welkom op mijn blog! Leuk dat je wilt meelezen

Ik ben Antoinette Muller-Jansen, geboren en getogen in het Brabantse land maar sinds 1996 woonachtig in Luxemburg. Moeder van een (biologische) zoon én een geadopteerde dochter. En tijdens die adoptie-procedure begon het te kriebelen. Ik wilde graag nog een poosje thuis blijven, thuis werken, iets anders gaan doen....


Ik begon met het maken van een adoptiealbum in het Luxemburg. Gewoon, voor mezelf. Maar toen onze contactpersoon het album zag was ze zó enthousiast dat ik op het idee kwam er wat meer van te maken. Ik stapte naar een drukkerij en na veel proberen, veranderen enz was het in 2006 zover: mijn adoptie-albums waren klaar! In het Luxemburgs én Duits....

Na de adoptie van onze dochter blééf het kriebelen. En toen ben ik begonnen met het maken van aankomstkaartjes en adoptiekaartjes. Ook dit viel in het begin niet mee maar gelukkig kreeg ik hulp van een drukkerij uit Nederland.  Wéér veel uitproberen, veranderen en nieuwe dingen leren.  Maar ook dit lukte en begin 2009 waren de eerste kaartjes gedrukt...!

Iedereen die nieuwsgierig is naar mijn werk, die zich afvraagd hoe ik op een idee kom, die op zoek is naar aankomstkaartjes/adoptiekaartjes kan hier meelezen.
Een kijkje "achter de schermen".....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten