woensdag 27 juli 2011

Thuiswerken

Ik vind het thuiswerken héérlijk. Maar het is wel anders als vroeger..... Toen werkte ik als verzorgende in een verzorgingshuis. Hard werken, onregelmatige diensten en altijd druk, druk, druk. Maar voordelen waren er ook. Werken in een team, een regelmatig inkomen, meer contacten "buitenshuis".
Maar nu ik al geruime tijd thuis werk, merk ik pas hoe goed het me doet. Ja, we hebben minder inkomsten, de 2e auto is de deur uit enz enz. Maar ik geniet! Het ontwerpen van aankomstkaartjes vindt ik zó ontzettend leuk. Heel mijn kreativiteit kan ik er in kwijt. Lekker "stoeien" met kleuren en ideeen.
En verder is het thuiswerken voor mij super-praktisch! Ik werk als de kinderen naar school zijn of in de avonduren.
Nu het hier zomervakantie is, is het wel iets anders. Hier hebben de kids 8 weken vrij....en zijn dus 8 weken thuis........Thuis, waar ik dan ook moet werken. Maar we hebben een goede oplossing gevonden. Ik heb met ze afgesproken dat ik alleen in de ochtenden werk. (huishouden, aan de pc enz.).
 De kids mogen helpen of spelen.  De middag is dan voor hen gereserveerd. Dan gaan we erop uit, er komen vriendjes/vriendinnetjes spelen enz. En dit werkt heel goed. Nu alleen nog wat zomer-weer bestellen....

1 opmerking:

  1. Hallo Antoinette,

    wat een ontzettend leuk product heb je!

    We zouden je graag interviewen voor onze rubriek Het Moederbedrijf, op http:///www.hetmoederfront.nl. In deze rubriek vertellen moeders hoe ze werken vanuit huis, en jouw bedrijf zou daar prachtig inpassen.

    Het interview gaat via de mail.

    Graag horen we of je tijd en zin hebt mee te werken!

    hartelijke groet,
    Nicole Orriëns (Redactie Het Moederfront)
    http://www.hetmoederfront.nl
    http://www.hetmoederbedrijf.com

    BeantwoordenVerwijderen