zondag 17 juli 2011

aankomstkaartjes met foto

Kan ik ook een aankomstkaartje met foto krijgen??  Dit is een vraag die ik vaak te horen krijg.....
Toen ik begon met kaartjes ontwerpen heb ik dit vaak met de drukkerij besproken. Zij wilden deze kaartjes niet afrdrukken maar ik wilde mijn klanten deze mogelijkheid toch bieden. Dus zijn we tot een compromis gekomen;
ik kan aankomstkaartjes met foto's ontwerpen maar de klant moet hiermee dan naar een drukkerij van hun keuze. Vaak gaan de klanten naar een drukkeij in hun woonplaats waar ze eerst persoonlijk kunnen zien hoe hun kaartje er dan gaat uitzien. Een goede oplossing!!!
Hieronder een voorbeeld van een kaartje uit de collectie B, "omgetoverd" tot een kaartje op maat, mét foto....
Het orginele kaartje....
En hiet hetzelfde aankomstkaartje "op maat". Met een andere achtergrondkleur en met foto...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten