woensdag 26 september 2012

Leuke opdracht

Naast het ontwerpen van aankomstkaartjes en geboortekaartjes wordt ik ook wel eens gevraagd om wat anders te ontwerpen. En deze aanvraag was wel heel erg leuk. Ik mocht het nieuwe logo voor "onze" school ontwerpen!!!
Ik koos voor een vrij eenvoudig ontwerp. Lekker strak... De school is helemaal gerenoveerd en alles is nu  mooi strak, met eenvoudige lijnen. Dit wilde ik terug laten komen in het ontwerp. Bovendien is een eenvoudig ontwerp veel mooier als het straks verkleind op b.v. briefpapier gedrukt moet worden.
De gekleurde vierkanten zie je ook overal op school terug, het zijn dezelfde kleuren die terugkomen in de buitenwand, de kozijnen enz...

Ik stuurde een aantal ontwerpen naar de gemeente en dit kozen zij uit....



Heel erg leuk om mijn ontwerp nu overal terug te zien, op brieven van school, op brochures e.d....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten