woensdag 15 februari 2012

adoptiealbums, deel 2

In mijn blog van 26 november 2011 schreef ik al dat ik graag adoptiealbums wilde gaan ontwerpen.
Samen met drukkerij van de Ven (die mijn aankomstkaartjes drukken) kwam ik op het idee om digitale albums te gaan ontwerpen. Helemaal van deze tijd, origineel en persoonlijk.....
Na veel proberen en nadenken wordt het idee langzaam realiteit.

Het idee is het volgende:
-De klant kiest uit de collectie van lindani-adoptionshop een kaartje naar keuze. (men hoeft géén aankomstkaartjes te bestellen, de kaartjes dienen als voorbeeld).
-Van het gekozen kaartje maak ik 10 achtergronden in dezelfde stijl.
-De klant ontvangt deze achtergronden en kan deze daarna gebruiken om een digitaal fotoalbum te ontwerpen, mét eigen foto's en teksten. Zo krijgt iedereen zijn eigen, persoonlijke album...

Even een voorbeeld

Van aankomstkaartje....

...naar adoptiealbum.

de voorkant van het originele aankomstkaartje, nu als voorkant voor het adoptiealbum

en een dubbelzijdige pagina, voor de binnenkant, in dezelfde stijl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten