maandag 18 juli 2011

Deeltijdbaan...??

Hoeveel tijd kost je dat dan nu?? Ook zo'n vraag die ik vaak hoor. Ja, per week breng ik heel wat uurtjes achter de computer door. En gek genoeg is het échte ontwerpen daar maar een klein deel van. Veel tijd breng ik door met het aanpassen van de website, foto's bewerken, de blog bijwerken enz... En natuurlijk ben ik altijd op zoek naar een nieuw idee voor een kaartje. Inspiratie doe ik in principe overal op... een mooi plaatje in een tijdschrift, een mooie kleurcombinatie op een verpakking, een stofprint. En dan begint het puzzelen om dit om te zetten naar een kaartje. Soms gaat dit heel snel en heb ik in 1 uur een nieuw kaartje, soms "ligt" een kaartje wekenlang in de "digitale la", voordat het mijn goedkeuring kan verdragen. Leuk om zo de collectie te zien groeien...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten